4.11.07

spider-pig!

yeay! tinggal satu subjek lagi pastu aku boleh kembali kepada dunia normal aku. tak normal ke aku sekarang? boleh tahan la.
balik tadi terus tidur dengan bangganya setelah aku berjaya mencarut dengan jayanya dalam kertas technical communication tadi.

bagus betul girlpower ni.
lusa power system pulak. oh, aku suka subjek ni. tapi perlukan sedikit mercy dari kawan-kawan dan juga abg John Steven. semoga kamu sukses ya gilrpower. kamu dah tak ada subjek lain yang kamu nak score. jadi cuba buat yang terbaik utk power system ni. hahah..sangat bermotivasi kan aku ni?

okey. aku dah tak nak membebel.

kamu kenal spider-pig tak? ala..yang mcm dalam simpsons the movie tuh la.

Aah (Spi-der-Pi-g)
Spider-Pig Spider-Pig,
Spider-Pig
Does whatever a Spider-Pig does
Can he swing from a web?
No he can't he's a pig
Look out!
He is a Spider-Pig
Look out!
He is a Spider-Pig
Aah (Spi-der-Pi-g)
Spider-Pig

ahaaaa..pandai nyanyi tak? jangan nyanyi. nanti hujan..ala..dah hujan dah..ni mesti kamu nyanyi!

kenapa aku buat entri spider-pig?

sebab aku rasa aku adalah spider-pig. aku tahu aku ada kebolehan aku sendiri, aku tahu aku boleh buat. tapi hakikatnya aku tak boleh buat. sebab? aku malas. sekali aku jatuh, aku dah malas nak bangun lagi. aku mungkin bangun..tapi ambil masa yang agak lama. ahah..sebab tu aku cakap aku spider pig!

lately aku banyak masalah yang aku sendiri pun tak boleh nak fikir. tapi aku tak kisah.
bak kata cikngah aku..
when there is a problem. it comes with the solutions.
ye ke? betol lah. kamu pernah ada masalah kan? dan walau seberat mana masalah kamu pun, akan selesai jugak kan? ker ada lagi yang tergantung sampai sekarang? tipu la...haaa, betul la cikngah cakap. cuma yang beza, jalan yang kamu pilih untuk cari solutions tu.

hari ni dari petang tadi sampai ke sekarang, aku layan lagu ni. nape ek?


At first I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
Without you by my side
But then I spent so many nights
Thinking how you did me wrong
And I grew strong
And I learned how to get along
And so you're back
From outer space
I just walked in to find you here
With that sad look upon your face
I should have changed that stupid lock
I should have made you leave your key
If I had known for just one second
You'd be back to bother me
Go on now go walk out the door
Just turn around now
'Cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
Did you think I'd crumble
Did you think I'd lay down and die
Oh no, not i
I will survive
As long as I know how to love
I know I'll stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
And I'll survive
I will survive (hey hey)
It took all the strength I had
Not to fall apart
Kept trying hard to mend
The pieces of my broken heart
And I spent oh so many nights
Just feeling sorry for myself
I used to cry
But now I hold my head up high
And you see me
Somebody new
I'm not that chained up little person
Still in love with you
And so you felt like dropping in
And just expect me to be free
But now I'm saving all my loving
For someone who's loving me
Go on now go walk out the door
Just turn around now
'Cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to break me with goodbye
Did you think I'd crumble
Did you think I'd lay down and die
Oh no, not i
I will survive
As long as I know how to love
I know I'll stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
And I'll survive
I will survive (oh)
dan sekarang aku rasa nak menangis balik!

No comments: